İçeriğe geç

Trendyol Dan Aldığım Ürünü Garantiye Nasıl Gönderilir

Trendyol garantiye nasıl verilir?

Cihazınız arızalandığında Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 955 14 14 numaralı telefondan arayarak hasar bildiriminde bulunmalısınız. Müşteri temsilcimiz tarafından oluşturulan hasar dosya numarası ve kargo kodu ile birlikte cihazınızı Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş’ye gönderebilirsiniz.

Bir ürün garantiye nasıl gönderilir?

Arızalı ürününüzü fatura veya garanti belgesi ile birlikte iade edin. En yakın yetkili servis merkezini arayarak garanti kapsamında tamir ettirebilir veya değiştirebilirsiniz. Bu bilgiler garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.

Trendyol fatura garanti belgesi yerine geçer mi?

Ürünlerde fatura artık garanti belgesi yerine geçiyor. Fatura tarihinden itibaren 2 veya 3 yıl…

Trendyol garanti iade nasıl yapılır?

Ürünümü nasıl iade edebilirim? Sipariş detayları sayfasında “İade kodu oluştur” butonuna tıklayın. İade etmek istediğiniz ürünü ve nedenini seçin. Ürününüzün uygunluğuna göre önerilen iade yöntemlerinden birini seçin. Ürününüzü paketleyin. … Hazırladığınız paketi iade kodunuzla birlikte bırakın ve iadenizi ücretsiz olarak tamamlayın.

İnternetten aldığım ürünün garantisini nasıl öğrenebilirim?

Tüketici, istediği zaman ürünün garanti kapsamında olup olmadığını sorarak kontrol edebilir. E-devlet şifresi olan kişiler ayrıca Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın internet sitesinden garanti belgesini sorgulayabilir.

Fatura garanti belgesi yerine geçer mi?

Garanti belgesi yazılı olarak veya kalıcı veri kayıt cihazıyla düzenlenebilir. Mallar için düzenlenen faturalar garanti belgesinin yerine geçer mi? Mallar için düzenlenen fatura ve makbuz gibi belgeler garanti belgesinin yerine geçemez.

Garantiye gönderirken kutu gerekli mi?

Kutu ve faturası gerekmektedir.

Garantiye göndermek için fatura şart mı?

Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 2. Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanabilmek için, kullanım kılavuzunda satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Garantiye gönderilen ürünün kargo parasını kim öder?

Tüketicinin, Kanun’un 11. maddesinde sayılan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi halinde satıcı, işçilik gideri, yedek parça bedeli veya başkaca hiçbir ücret talep etmeksizin malı onarmak veya onarmak zorundadır.

Trendyol fatura göndermek zorunlu mu?

Her sipariş için fatura gönderilmesi yasal bir zorunluluktur.

Trendyol yetkili satıcı orjinal mi?

Satılan ürünler orijinal mi? Trendyol üzerinden satılan tüm ürünler markaların ürün kataloğunda yer alan orijinal ürünlerdir. Sahte, taklit ve replika ürünler Trendyol’da yer almaz. En yüksek kalitede ürünler sunan saygın tedarikçiler ve yetkili şirketlerle çalışıyoruz.

Trendyol müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

Hafta içi 08:00 – 21:00 saatleri arasında, cumartesi günleri ise 08:00 – 17:00 saatleri arasında 0850 759 15 15 numaralı çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz.

Trendyol garantisi nedir?

Trendyol’un sigorta ürünlerini keşfedin. Satın aldığınız elektronik cihazınızın garanti süresini +1, +2 veya +3 yıl uzatır. Elektronik cihazınızı garanti kapsamında olmayan birçok riske karşı korur. Elektronik cihazınızı ekran kırılmasına karşı korur.

Garanti para iadesi kaç günde gelir?

Para gönderdiğiniz kişi, gönderdiğiniz parayı Türkiye genelindeki tüm Garanti BBVA ATM’lerinden çekebilir. Buradan CepBank üzerinden yapabileceğiniz tüm işlemlere ulaşabilirsiniz. İşlem iptal edilirse, tutar 7 iş günü içerisinde göndericinin hesabına iade edilir.

Trendyol hangi durumlarda iade kabul etmez?

İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları, orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir. Tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.

Trendyol’da GarantiPay nasıl kullanılır?

Alışveriş yaptığınız firmanın internet sitesinden işlem yaptığınızda: 1) Alışveriş sepetinizi oluşturduktan sonra ödeme seçeneklerinden GarantiPay’i seçin. 3) Ödeme kartınızı ve taksit seçeneğinizi seçtikten sonra Garanti BBVA dijital şifreniz ile işlemi onaylayın.

İthalatçı garantili ürün nasıl garantiye verilir?

Kısaca ithalatçı garantisi, bir şirketin yurtdışından ithal ettiği ürünler için verdiği garantidir. İthalatçı şirket, ithal etmek istediği ürünün üreticisiyle sözleşme yapar ve ardından Türkiye’ye ithal edilen ürün için satış sonrası servis hizmeti sağlar.

Trendyol değişim için ne gerekli?

İade süresi ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gündür. Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade etmek için Kolay İade adımlarını takip etmeli ve bir iade kodu almalısınız. İade ettiğiniz ürünün hasarsız, kullanılmamış ve yanlış kullanımdan dolayı hasar görmemiş olması gerekir.

Ek garanti neleri kapsar?

Ek Garanti Paketi Sigortası Nedir? Cihazınızın garantisini 5 yıla kadar uzatabilir, 2 yıl boyunca elektrik, nem, rutubet ve toza karşı koruyabilir, 1 yıl boyunca ise kırılma, sıvı teması ve hırsızlığa karşı koruyabilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep Çarşı Escort